Csonka Eszter - Tachogr�f adatok let�lt�se �s ki�rt�kel�se, AETR oktat�s - k�lts�ghat�konyan, szakszer�en, rugalmasan: www.tachografgyor.hu

FÓRUM TÉMÁK Autómentés
Figyelni kell rá!!!
Ötletek

FÓRUM HASZNÁLÓ
Privát üzenetek
Kijelentkezés

HÍREK
Kérések teljesítése
Mindenki kérheti mostantól, hogy több városban vagy településen is szerepeljen vállalkozása


 

  2011 decemberétől az autómentő szakma  helyzete tovább romlott, mivel már az európai szabályoknak megfelelően árufuvarozási engedély sem kell a tevékenység végzéséhez, csupán egy bármilyen autó, amivel el lehet húzni a lerobbant kocsit az utakról.

Sajnos a Magyar szabályozásra vonatkozó törvény a mai napig nem készült el, így mindenféle iskolai végzettség nélkül válhat autómentő bárkiből, ezért nem ritka, hogy egy biztosítékcsere miatt az ügyfél autóját több száz euróért egy privát szervízbe vontatják, és ott újabb többszáz eurót kérnek el tőle -természetesen számlanélkül-azért, hogy gépkocsiját megjavítsák.

Nem kell semmiféle végzettség a sofőröknek, jogosítványt már akkor is szerezhet bárki, ha nincs meg a 8 általános iskolája.

A generátorokon nem feszültségszabályozót, vagy kefét cserélnek, hanem kompletten az egészet, és miután az ügyfél elment, félórás munkával, és pár száz, vagy pár ezer forintos költséggel újra rendelkezésre áll a cseredarab, és várja új tulajdonosát.

2011-ben elsősorban külföldi ügyfelek esetén több nyilvánossá vált lehúzás is történt, ahol néhány tízezres számla helyett százezres nagyságrendű költségek keletkeztek bizonyíthatóan részben, vagy teljesen számla nélkül.

Elgondolkodtató, hogy a legtöbb autómentős bevallott árbevétel nem éri el az évi 5 millió forintot elméletben, be sem lép az áfakörbe, annak ellenére, hogy ugyanazon területen ugyanannyi autóval emberrel és feltételekkel dolgozó másik vállakozás árbevétele 10-15 szörösen meghaladja az áfakör határát!

Magyarországon sajnos nagy divat nem résztvenni a közös költségviselésben, a főként külföldi bajbajutottak számára olyan számlának tűnő nyomtatványokat  vagy más  nevében kiállított számlákat adnak, amiről kint nem is tudják valójában mi is, de a biztosítók kifizetik az ügyfelek részére. Nincs bevétel, nem kell ember....és folytathatnám

A cégek honlapjai, nyilvánosak, munkák, gépkocsipark darabszáma úgyanúgy mint a e beszámolók is amelyek a netről letölthetők.                                                          

Külföldön pontosan meg van határozva, ki milyen gépkocsival, milyen bizonyítványok birtokában végezheti a tevékenységet, és a megbízhatóságot is bizonyítani kell, büntetlen előéletűnek kell lenni annak aki ezt a tevékenységet végzi.

Magyarországon egyes területeken, ma már szinte csak büntetett előéletűek dolgoznak ebben a szakmában, mivel az velük nem hasonló elveket valló gépkocsivezetőket állati hangnemben fenyegetik meg, és előbb utóbb mindenki feladja a harcot velük szemben, és ki sem mer menni az esetekhez. 

Hangfelvétel meghallgatásához kattintson ide! ( csak 18 éven felülieknek! )

Kérdés az, hogy a fenti hangfelvételt meghallgatva, elgondolkodik az ember, hogy szellemileg alkalmas-e a hanganyagban hallható ember gépkocsivetetőnek, és agressziójával a napi közlekedésben milyen egyéb más helyzeteket produkál, és kérdés az, hogyan lehet felvállalni egy cégnek ezt a viselkedési és kommunikációs formát?

 A probléma nem a büntetett előélet miatt van, hiszen mindenkinek adni kell esélyt, de elgondolkodtató, hogy olyan emberek akik autómentőként Autópályás útellenőröket, Rendőröket, Assistőröket vesztegettek meg, és kamionnyi Zepter edényt loptak el árokbaborult teherautókból, a mai napig autómentőként dolgoznak annak ellenére, hogy a bíróság többéves felfüggesztett börtönre ítélte őket?

Hol van itt a visszatartóerő, hol van a büntés az elkövetett cselkményért, hiszen minden megy tovább,1- 2 év felfüggeszett, közben ugyanúgy, ugyanott lehet dolgozni  ????????

Veszetgettek, loptak, és ma is azt a tevékenységet végzik, amely kapcsán mindez megtörtént.

A pályázatok elnyeréséhez új TISZTA cégeket hoznak létre, így minden kikerülhetővé válik.

Annak ellenére, hogy tevékenységük során elkövetett bűncselekményekért elítélték őket, az események 90 %-ánál mindíg ők vannak jelen, a megrendelőlapjukat aláíratják a súlyos sérültekkel, ezzel védve magukat és cinkstársaikat a korrupció gyanujától!

Mindenhol ottvannak egy autóval 100 kilométeres körzeten belül, és mindíg éppp ott járnak ahol baleset vagy egyéb esemény történik, legyen Beledről, Csornáról, Győrről, Rajkáról, Hegyeshalomról, Komáromról, tatáról  szó, mindenütt elsőként rendelkeznek információval.

Viccesen annyit mondanék róla, hogy biztosan nagylátószögű műholdon figyelik az utakat, hiszen másként nem tudnának ottlenni mindenütt 100 kilométeres körzetben.

 

RAKOMÁNYBIZTOSÍTÁS KAPCSÁN FELMERÜLŐ PROBLÉMÁK.


 

KOMOLYABB CÉGEK CSAK AKKOR KÖTNEK ALVÁLLALKOZÓKKAL SZERZŐDÉST, HA A VÁLLALKOZÓ RENDELKEZIK RAKOMÁNY BIZTOSÍTÁSSAL.


NÉZZÜK SORBAN MIRE ÉRVÉNYES ÉS MIRE NEM A RÉGI MAK KÉSŐBB MASZ ÁLTAL KÖTÖTT ALLIANZ RAKOMÁNYBIZTOSÍTÁS.


 

BELFÖLDRE ÉS CSUPÁN 5 MILLIÓ FORINTIG ÉRVÉNYES KÁRONKÉNT, ÉS EZ NAGYON IS KICSI ÖSSZEG, HISZEN EGY NAGYOBB AUTÓ ÉRTÉKE 10 MILLIÓNÁL KEZDŐDIK. UGYAN AKI NEM SZÁLLÍT ÉS CSAK JÓ PÉNZÉRT KÖZVETÍTGETI AZ AUTÓMENTŐKET, HISZEN NAGYON OLCSÓ ÉS AKI NEM DOLGOZIK NEM OKOZHAT KÁRT..

 

NEM ÉRVÉNYES KÜLFÖLDRE, CSAK MAGYAROSZÁG TERÜLETÉRE SZÓL, IGAZ KITERJESZTHETŐ KÜLFÖLDRE 300 KM-RE A HATÁRTÓL, DE HÉTVÉGÉN AZONNALI INDULÁSNÁL NEM KIVITELEZHETŐ.

 

NEM ÉRVÉNYES OLASZORSZÁGRA, MÉG HA KI IS TERJESZTIK KÜLFÖLDRE

 

NEM ÉRVÉNYES A DARUSAUTÓKRA A DARUS RAKODÁS SORÁN OKOZOTT KÁROKRA, VALAMINT AZ EMELVE VONTATÁS SORÁN KELETKEZETT KÁROKRA, UTÁNFUTÓK, LAKÓKOCSIK VONÓHORGON TÖRTÉNŐ HÚZÁSAKOR BEKÖVETKEZETT KÁROKRA, MIVEL AZ BÉRVONTATÁSNAK MINŐSÜL.


NEM ÉRVÉNYES UTÁNFUTÓK, LAKÓKOCSI , TEHERAUTÓ PÓTKOCSIK SZÁLLÍTÁS SORÁN, HA PEDIG VONÓHORGON HÚZZUK, ÉS NEM RAKJUK FEL AZ BÉRVONTATÁSNAK MINŐDÜL, ÍGY MÁR TÖBBSZÖRÖSEN ÉRVÉNYTELEN. LÁSSUK BE AZ ALLIANZ BIZTOSÍTÁSA SEMMIRE SE VALÓ AUTÓMENTŐS BIZTOSÍTÁSKÉNT. OLVASSÁTOK EL AZ ALÁBBI KÁRIGÉNY KIFIZETÉS MEGTAGADÁS INDOKLÁSÁT!



Tisztelt Ügyfelünk!


Hivatkozunk a fenti kárban küldött bizonylatokra, s érdeklődésünkre küldött tájékoztatásukra, mely szerint utánfutót szállítottak.

A nemzetközi közúti árufuvarozásra vonatkozó  biztosítási díjtájékoztató szerint biztosított tevékenység: gépjárművek szállítása.

Ezzel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a gépjármű fogalom meghatározása alapján

 "b) Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt. A mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, a segédmotoros kerékpár és a villamos azonban nem minősül gépjárműnek."

Fenti meghatározást figyelembe véve az Önök által szállított utánfutó nem tekinthető gépjárműnek, s így, miután a biztosított tevékenység gépjárművek szállítására terjed ki,
sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a bejelentés szerinti kárra a biztosítási fedezet nem terjed ki.

 

AMIT MI AJÁNLUNK:

 

KÜL ÉS BELFÖLDRE ÚJ ÉS HASZNÁLT AUTÓKRA VONATKOZÓ BIZTOSÍTÁS 10 MILLIÓ FORINT FELETTI FEDEZETTEL SZABAD CSAK KÖTNI ÉS NEM AZ ALLIANZNÁL!!



IGAZ A MÁSHOL KÖTÖTT BIZTOSÍTÁS KICSIT DRÁGÁBB MINT AZ ALLIANZ SEMMIT NEM ÉRŐ RAKOMÁNYBIZTOSÍTÁSA, DE HA VALAMI TÖRTÉNIK, NEM MEGY RÁ AZ ÉLETÜNK MUNKÁJA A KÁRTÉRÍTÉSRE.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



 

 

 

 




 


 

 

 

 


 

 

 

 
 
Honlapk�sz�t�s - Webdesign - Program - Hoszting